Дитячий дерматолог

В Клініці ЦСМ ви можете отримати не тільки консультацію досвідченого дитячого лікаря-дерматолога, а і повністю пройти необхідну діагностику та отримати рекомендації для подальшого ефективного лікування захворювань шкірного покриву.

Дитячий дерматолог

Дитячий дерматолог у Білій Церкві

Дитячий дерматолог — це лікар, який займається вивченням, діагностикою та лікуванням захворювань шкірних покривів у дітей та підлітків. Клініка ЦСМ у Білій Церкві пропонує своїм клієнтам повний цикл послуг дерматологічного спрямування. Тут ви зможете не тільки отримати консультацію дитячого дерматолога, але й пройти додаткову діагностику з наступними рекомендаціями щодо ефективного лікування. Лікування у дитячого дерматолога в нашій клініці — найкращий вибір, який ви можете зробити для своєї дитини, у нас ведуть прийом лише найкращі фахівці, які постійно підвищують свою кваліфікацію та освіченість.

Захворювання, що лікує дитячий дерматолог

У дерматологічних захворювань багато подібних симптомів, тому їх не можна диференціювати самостійно. Постановкою діагнозу та призначенням лікування повинен займатися лише досвідчений дитячий лікар-дерматолог після проведення відповідної діагностики та виявлення справжньої причини. У Клініці ЦСМ допоможуть не лише покращити стан дитини, а й вирішити проблеми за наявності наступних діагнозів:

Послуги дитячого дерматолога

Дитяча дерматологія ЦСМ надає такі послуги:

У більшості випадків, які ведуть у дитячій дерматології у Білій Церкві, лікування проводять у домашніх умовах (крім фізіотерапевтичних процедур). Тривалість терапії залежить від складності діагнозу та індивідуальних особливостей організму дитини.

Симптоми, при наявності яких треба звернутися до дитячого дерматолога

Ознаками того, що дитині потрібне лікування у дитячого дерматолога, можуть бути такі симптоми:

Потрібно звернути увагу на те, що причиною таких симптомів може бути не тільки одне з дерматологічних захворювань, але й алергія, реакція на зміни в харчуванні, недостатня гігієна або, навпаки, її надлишок тощо. У деяких випадках цілком можливо, що дитячий дерматолог порадить додаткову консультацію алерголога чи ендокринолога.

Також візит до дитячого лікаря-дерматолога у Білій Церкві виправданий при зниженні імунітету та наявності хронічних захворювань травної, ендокринної та нервової систем у дитини. Оскільки в дитячому організмі все взаємопов'язане і загальні захворювання можуть впливати на стан шкірних покривів.

Діагностика у дитячій дерматології у Клініці ЦСМ

Первинна консультація дитячого дерматолога у Білій Церкві складається з уважного вивчення скарги маленького пацієнта або його батьків, збору анамнезу, вивчення медичної документації, огляду шкірних покривів. Залежно від клінічної картини, для підтвердження попереднього діагнозу у дитячій дерматології використовуються:

У деяких випадках дитячий дерматолог може рекомендувати консультацію фахівців суміжних спеціалізацій — дитячий ендокринолог, лікар-онколог, дитячий гінеколог, дитячий алерголог, дитячий хірург тощо.

Дитячий дерматолог призначає терапію лише після комплексної діагностики. Такий підхід забезпечує ефективність призначеного лікування та, у більшості випадків, виключає ймовірність переходу в хронічну стадію, а також розвиток наслідків та ускладнень первісної проблеми.

Чим відрізняється дитячий дерматолог від дорослого?

Дитячий та дорослий лікар-дерматолог займається терапією захворювань шкірного покриву. Але якщо лікар для дорослих тільки ставить діагнози та призначає лікування на підставі результатів діагностики та отриманих скарг пацієнта, то до обов'язків дитячого дерматолога входить професійна діагностика, лікування, охорона дитячого здоров'я та робота з батьками. Крім того, дитяча шкіра більш ніжна, чутлива і вразлива, тому вона нерідко виявляється під ударом патогенної мікрофлори та різних дерматологічних патологій.

Як підготувати дитину до прийому дитячого дерматолога?

Огляд дитячого дерматолога — те, до чого варто готуватися. Є кілька головних правил, виконати які дуже просто. Перед відвідуванням лікаря-дерматолога потрібно відмовитися від використання різних кремів, присипок та будь-яких зовнішніх лікарських та/або косметичних засобів; провести гігієнічні процедури без використання доглядових засобів (шкіра має бути чистою, без ознак будь-яких засобів для шкіри; бажано за 1-2 дні відмовитися від використання мила, шампуню, гелів для душу тощо).

Як відбувається прийом у дитячого дерматолога?

На первинній консультації дитячий дерматолог опитує дитину (якщо дозволяє її вік) або її батьків про скарги та причини звернення, проводить огляд шкірних покривів та слизових — волосся та шкіра на голові, шкіра на тілі, порожнина рота. Після огляду лікар ставить попередній діагноз та робить призначення аналізів та інших досліджень (УЗД, зішкріб на грибок тощо), необхідних для здійснення диференціального діагнозу.

Переваги лікування у клініці

1. ЦСМ у Білій Церкві — клініка повного циклу: тут ви можете отримати весь спектр послуг від консультації до лікування.
  2. Високий рівень кваліфікації дитячих лікарів-дерматологів.
  3. Діагностика на сучасному устаткуванні.
  4. Індивідуальний підхід до лікування та обґрунтованість призначень при диференціальній постановці діагнозу — використовуємо лише принципи доказової медицини.
  5. Тактовний, уважний та сумлінний персонал.
  6. Високі вимоги щодо дотримання конфіденційності медичної інформації.
  7. Демократичне співвідношення вартості та якості послуг.

Виявили у дитини ознаки шкірних захворювань? Потрібна консультація дитячого дерматолога у Білій Церкві? Звертайтеся до контакт-центру Клініки ЦСМ за телефоном, вказаним у контактах. Наші оператори допоможуть записатися на прийом до дитячого дерматолога у зручний для вас час. Також запис до лікаря ведеться через форму зворотного зв'язку. Подбайте про дитину — вчасно запишіться на прийом до дитячого фахівця.

Валентина Г 10.08.2022

Детский дерматолог

Я достаточно долго искала, где пройти дерматолога ребенку, были достаточно обширные высыпания, которые постоянно зудели и он их расчесывал. От знакомых были отзывы о некоторых клиниках не особо лестные. О ЦСМ несколько человек отозвалось в положительном ключе, я посмотрела есть дерматолог для детей, ведет прием. Позвонила, записалась на прием... Сразу скажу, что доктор достаточно углубился в проблему. Были назначены обследования, затем лечение. 2 недели лечения и практически все прошло. Персонал очень внимательный и понимающий. Рекомендую!